۱۳۹۱ اسفند ۲۵, جمعه

24 " ماهی قرمز "



چاپ .. چیپ .. ماچ ..
دستامو گرفتم دور کمرش ..
دستاشو گذاشت دور گردنم ..
و باز هم ماچ ..
چشمام بسته بود و از احساس این همه ماچ در اوج لذت بودم ..
لحظاتی به همین منوال گذشت تا اینکه تصمیم گرفتم چشمامو باز کنم .. چشمام باز کنم و اون پسر خوشبختی که چنین سعادتی نسیبش شده رو ببینم ..
خودمو برای دیدن هر پسری ، از هر گونه ای آماده کرده بودم بجز این گونه ی در حال انقراض ، برادرزاده ی 6 ساله ام ..
جقله افتاده بود روم و لپامو می کشید و ماچ می کرد تا از خواب بیدار شم .. بعد هم تا وقتی دید چشمامو باز کردم ، گفت :
آخ جون .. بالاخره بیدار شدی ..
     : هان ، چیزی شده ؟!!
جقله : عمو ، پاشو بریم برام ماهی بگیر ..
     : بچه ، من الان کپیدم ، آدم زنده تو این خونه نیست بهش گیر بدی ؟
جقله : همه رفتن بیرون ، فقط تو و بابایی خونه ین .. بابایی هم زده پرشین تون داره برنامه کودک می بینه اصل گوش نمیده ..
بعد دوباره ماچم کرد و گفت : عمو جون ، بیا بریم واسم ماهی بگیر ..
هییییی ، چه زود میگذره دنیا .. انگار همین دیروز بود منم جقله بودم و عاشق ماهی های سفره هفت سین .. همیشه هم به فکر آسایش و آرامششون بودم .. یه سال که هوا خیلی سرد بود آب جوش ریختم تو تنگ ماهی تا ماهی ها سرما نخورن .. یه بار هم از این ماهی ایکبیری های سیاه خریدیم با اسکاج شستمشون تا تمیز شن .. الان که فکر می کنم می بینم هیچکس ازم تشکر هم نکرد .. این خانواده حس هم نوع دوستی رو ناخوآگاه در من خفه کرده .. اما من نمی ذارم این اتفاق برای این جقله بیافته .. هرگز ..
پ . ن : خدا هیچ جوونی رو جو زده نکنه ، حالا خوابش به درک ، پول دوتا ماهی قرمز از جیبم رفت ..

۶ نظر:

  1. آخی آخی..
    می گما.. تو رو خدا کاریت به کار این چقله نباشه دیگه..
    همین یکی عمو جون هم نوع دوستش واسه هفت پشتش بسه..
    دی...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خیلی هم دلش بخواد .. عمو به این خوبی از کجا می خواد پیدا کنه .. واه واه واه :))

      حذف
  2. :)) حالا دو تا ماهی خریدی چه کولی‌گیری ای می‌کنی پولی نمی‌شه که :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وارتان خان ، پول پوله ، پول چیز نیست که آدم بده دست هر کسی :))

      حذف
  3. وای بچگیات عجب موجود بی رحمی بودی :-s
    خدا میدونه الان که بزرگ شدی چی شدی دیگه...

    پاسخحذف
  4. من برادر زادمو خیلی دوست دارم فقط دیگه بعضی ووقتها زیادی میشه!

    پاسخحذف