۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

4 ” آیروبیک “


دیروزی نشسته بودم و داشتم با برادرزادم تی وی نگاه می کردم ، 8 سالشه .. معمولن ما دو تا با هم نمی سازیم و مدام داریم تو سر و کول هم می زنیم اما دیروز آتش بس اعلام کرده بودیم و عین دو تا عمو و برادرزاده ی متمدن و صلح جو  کنار هم یله داده بودیم و به اصرار برادرزاده ی گرامی داشتیم ایران بیوتی ، ورزش آیروبیک نگاه می کردیم ..
خانومه مدام کج میشد صاف میشد ، چپ میشد راست میشد ..
یه مدتی به همین منوال گذشت که برادرزاده ام گفت :
عمو غریبه ..
     : جون عمو ؟
برادرزادم : تو نمی خوای ازدواج کنی ؟
     : ازدواج کنم ؟
برادرزادم : اوهوم ..
     : چیه ؟ دلت پسر عمو می خواد ؟
برادرزادم : نه ، دلم زن عمو می خواد ..
     : جون ؟!
برادرزادم : نیگا .. مثلن همین خانومه .. همینی که داره ورزش میده .. نیگاش کن .. خوبه ها ..
     : با این ؟ گیرمم بخوام زن بگیرم ، این خانومه مینیممش 55 سال میشه .. اینو می خوام چیکار؟
برادرزادم : یعنی نمی خوایش ؟
     : نوچ ..
برادرزادم : مطمینی ؟
     : گیر دادی ؟ اوهوم .. مطمینم
برادرزادم : خب پس حالا که تو نمی خوای خودم میگیرمش ..
با تعجب گفتم : جان ؟ جقله مادربزرگت از این جوون تره ، آخه به چیه این دلخوشی تو ؟!
دیدم دستاشو گذاشت روی سینه هاش و گفت : نیگاش کن ، اینجاهاش چقدر بزرگه ..
     : ااااا .. خاک به سرم .. بچه .. چشاتو درویش کن .. تو به کی رفتی اینجوری شد ..
کنترلو گرفتم و سریع کانالو عوض کردم ..
پ . ن 1 : کاش کانالو عوض نمی کردم ، اون قبلیه لااقل روسری داشت ..
پ . ن 2 : قربون برادرزادم برم که نخواست رغیب عشقیه عموش شه .. اول ازم پرسید ، دید من نمی خوام خودش برداشت ..
پ . ن 3 : بالاخره فراخوان مجله ی الکترونیکی غریبه تموم شد .. خوب بد زشت .. تقریبن همونجوری که انتظار داشتم شد .. اما در کل از تمام دوستانی که زحمت کشیدن و فراخوانو مطالعه کردن ممنونم و همچنین تشکر ویژه از اون دوستانی دارم که اعلان آمادگی کردن .. برای ادامه ی کار حتمن باهاشون تماس خواهیم گرفت ..
پ. ن 4 : یه مدتیه خیلی سعی می کنم دست به قلم ببرم اما نمیشه .. یعنی میشه اما اون چیزی که باید بشه نمیشه .. حس می کنم یه چیزایی داره عوض میشه .. یه چیزایی دیگه عین قبل نیست .. خلاصه اگه آپ کردن هام کمتر میشه ببخشید ..

۵۴ نظر:

  1. بیخود نیس میگن ماهواره بده! :دی

    یوسف

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. ای بی عفت ها .. باید بیان ماهواره ها رو جمع کنن .. بذار زنگ بزنم بیان ما رو جمع کنن ببرن :))

      حذف
  2. نمیبخشمت حسین! اشاره به پ.ن 4 !!!

    بزنم به تخته شنیده بودیم بچه حلال زاده به داییش میره، ولی این دیگه فکر کنم جدای اون مطلب یه مقدار هم به زنداییش رفته! واقعا که این ماهواره عامل فساد بچه ها و سست شدن بنیانهای اخلاقی در خانواده است!!!! :o

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه .. تو الان داغی حواست نیست .. منو بخشیدی :))
      همون .. بچه اگه به عموش میرفت عمرن اینجوری بار نمی اومد .. مث من میشد یه آدم سر به زیر و ساکت .. نازززییی :))
      اوهوم .. ماهواره اصلن جیزه :))

      حذف
  3. حسین یعنی شانس آوردی دیگه برای نظر گذاشتن وبلاگت کولی بازی در نیاورد!! مگرنه عهد کرده بودم وصیت ژوبی رو اجرا کنم و وبلاگت رو شورایی کنیم!! :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من زنده ام هاااااااااااااااا :( هی و حاضر، اگه مردی زنگ آخر وایستا منم آقامونو میگم بیاد :دی

      حذف
    2. چقدر زیبا .. انقدر از دعواهای دوستانم لذت می برم .. عزیزانم اگه چوب و چماق خواستین برای دعوا کردن من می تونم فراهم کنم :))
      جدی کولی بازی در نیاورد .. اه .. وبلاگ هم وبلاگای قدیم .. :))

      حذف
  4. نه آقا جان کی گفته ماهواره عامل فساده، همین حسین، منبع اصلی فسق و فوجوره :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کی ؟ من ؟ .. از من پاک و منزه تر هم مگه پیدا میشه .. همه ی محل بهم دخیل می بندن حاجتشون روا بشه .. الان کلی تیکه پارچه ازم آویزونه :))

      حذف
  5. جوون؟ زن عمو......اینا تاثیرات عشقث ممنوعه...رو بچه.....ک دلش زن عمو می خوااااد......:)
    تقصیر تو نیست....ک دستت ب قلم نمی ره تقصیر طبیعته....بهار...
    فقط ادم دلش می خواد بخوابه....نه؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :)) .. اوهوم .. نمی دونم توی هوای بهار خدا چی میریزه آدم همش خوابش میبره :))

      حذف
  6. گاهی بنویس
    مجبوری نیست
    اما
    دل ما رو هم در نظر بگیر
    این پست هم خیلی خوب بود
    واقعیته
    مجله هم شک ندارم عالی میشه
    فقط صبر و تحمل لازم داره
    هر چی شد
    هر کی هر چی گفت
    باید صبر داشته باشین
    بوسس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ممنونم کوتاه جون .. تا وقتی حمایت های تو هست پشتم قرصه ;)

      حذف
  7. من گفتم باتاخير بيام كلاسش بيشتره...
    سلام امي دي داف...
    تو يكي ديگه بيا و نرو..تو هم مثل من نميتوني دوووم بياري نرو...
    تو هم مثل من با سر ميخوري تو ديوار بايد بيام مغرت رو با كاردك جمع كنمووونرو
    اها
    ببخشيد اين جا بلاگ تو بود...
    خوب بود...
    به هر حال از اين پسر ها اگه دور و بر من بود...بهش ميگفتم زن و خانوم و اين ها يعني چي...اون وقت خيلي راحت قبول ميكرد كه هومو باشه و صداشم در نياد
    :))))))))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. الان کلن کلاست خیلی بالاتر رفته ..
      بابا ام دی داف من همیشه کلاس بالاست :)
      از برادرزاده ام دور و برت بود می ترسیدم تو رو هم مث خودش می کرد :))

      حذف
  8. عمو که تو باشی برادرزاده هم اون میشه دیگه. :-دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از خود تعریف نباشه ..اما همه ی برادرزاده ها آرزوشونه من عموشون باشم :))

      حذف
    2. واسه همین معمولن با برادرزادت نمیسازین؟ :-دی

      حذف
    3. :D .. همیشه کفر همدیگه رو در میاریم :))

      حذف
  9. اشتباه از خودته
    اگه مثل من که از بدو تولد خاهرزاده هام شروع کردم به آموزش هوموسکشوالی، تو هم برادرزادت رو گی بار می اوردی، الان بچه به این سن هوس زن نمی کرد :)))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هوم .. اوهوم فک کنم باید همین کارو کنم .. با ایشالا سر برادرزاده های بعدی :)))

      حذف
  10. بچه باید عادت کنه به اینجور چیزا تا بزرگ شه عقده ای نشه!!!!!!!!(سخنی از من) :))))

    راستی به ما هم رحم نشد وبه قبلیمون فیلتر شد!!! :((((

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بعله .. سخن گوهر باری بود ..
      خب مولکول به مولکول جیگرم خنک شد :))

      حذف
    2. پسرم غریبه جان سلول به سلول.

      حذف
    3. :)))) .. اوهوم .. همین که الی گفت :))

      حذف
  11. حسیییییییییییییییییییییییییییییین؟؟؟؟؟؟؟!!!! رغیب؟!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هوم ؟ رغیب ؟ .. کوش ؟ من میمیرم واسه اینکه رغیبمو ناجوانمردانه از میدون بدر کنم .. :))

      حذف
    2. رقیب
      کسی نفهمید صداشو درنیار! :)))))))))))))

      حذف
  12. آخی...
    معمولا زیاد تو فکر میرم
    اما نه وقتی که با خواهرزادمم..
    آخه بهم میگه... اااا نکنه خبریه آها؟؟؟

    پاسخحذف
  13. آووووو...گفتی ایروبیک و کردی هلاکم
    یادپرتاب دیشا از شونصد طبقه بر کف محوطه افتادم یهو..خدمت بزرگی به بشریت شد..

    بسوزه پدر عشق که رابطهء عمو وبرادرزاده ، عمه و برادر زاده رو هم بی نصیب نمیذاره

    ..پائیز فصل قشنگیه برای بخواب رفتن طبیعت...بهار هم شاید یه جورایی حس تورو خوابالود کرده ..بعد از یه مدت خفتگی،دوباره مثل قبل باش..و حتی بهتر از قبل-

    پاسخحذف
  14. میذاشتی یه کانال که فیلم بزن بکش داشته باشه بچه فعال بار بیاد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه قربونت برم .. این هموینجوریشم زیادی فعاله .. :))

      حذف
  15. دلم واسه کامنت گذاشتن تو وبت تنگ شده دوس پسررررررررررری :(((((((((((((

    پاسخحذف
  16. ینی من باووووووووووووور کنم که کامم اومد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    مااااااااامان ..من غش کردم یکی واسم آب قند بیاره :(((
    وایییی خدای من چقد حرسم میداد اینجا میومدم روزی صدبار کامنت میذاشتم اما نمیشد :((((((((

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اما من کلی از حرص خوردنت ذوق می کردم :))
      خوشحالم اومدی مهسایی

      حذف
  17. کاش برادرزاده ات 6 سالش بود میوردیش تو کلاس من همچین تربیتش میکردم حال کنی !! :)
    ایشالا برادرزاه های بعدی ِ دوس پسریم !
    ولی خدایی خیلی باحاله برادرزادت خوشم اومد ازش ! :))
    درمورد پ.ن4 هم بعدا در خفا خودم به حسابت میرسم !!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. خدا اگه قسمت کنه سر برادرزاده های بعدی :))
      من الان دارم ناخنامو ار ترسمی جووم.....

      حذف
  18. این چه خنده داره وقتی کامنت دار هسند میشه میگه در حال هدایت !!! :)
    هدایت به کجا ؟:دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خب وبلاگ من قراره همه ی شماها رو هدایت کنه به راه راست :)) .. باشد که رستگار شوید :))

      حذف
  19. خوبه والا برادرزداده ای داری تو پسر
    خوبه دیگه به فکر توست
    اما برادر زداه من وقتی عکس روی دکستاپم رو دید گفت عمو چپرا همه چی تو اتاق تو پسرونه ست
    بهش گفتم عمو من از دخترها خوشم نمیاد بعد گفت بهم عمو خب یکی از این پسرها رو بگیر!!!!!
    وااااااااااااای من رو میگی دیونه شدم بهش گفتم عمو یکدفعه جلوی اقا جون نگی ها سرت رو میببره
    جالب بود لذت بردم از وبت
    ممنونم بهم سر زدی
    در مورد کامنتی که برام گذاشتی یه توضیح بیا بهم بده
    ممنونم منتظرتم www.boystanh02.blogfa.com
    .
    .
    .
    راستی سلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. برادرزاده هم برادرزاده های قدیم :))
      چرا برادرزاده ات به بابات بگه ؟ .. من اینجا چیکارم ؟ عاشق خراب کردن زندگیه دیگرانم .. خودم زنگ می زنم به بابات می گم :))

      حذف
  20. salam gharibe cheghadr nazar dadan inja sakhte hamash error mide. migam movazebe in sheyton bash ina ba dore ma fargh daran . damesh garm be fekre amoshe .......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. یکم سخته .. تو به بزرگیه خودت ببخش داداشی :-*
      هیییی .. دوره و زمونه عوض شده کلن :)

      حذف
  21. یا پست من رو متوجه نشدی یا اینکه من حرف تورو متوجه نشدم
    من اونی رو که میخوام بیاد و من رو از تنهایی در بیار تا دیگه به قول تو از این مدل پست ها نزارم دوستا دارم عشقم باشه دوست دارم یکی باشه تا از تنهایی درم بیاره
    .
    .
    .
    راستی سلام

    پاسخحذف
  22. خنده ام گرفته
    من فکر کردم بهم پیشنهاد دوستی دادی
    .
    .
    .
    .
    .
    در هر صورت ممنونم غریبه
    راستی سلام

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :)) .. خب دیگه .. گاهی وقتا پیش میاد .. نمی دونم .. شاید من بد منظورمو بیان کردم ..
      در هر صورت ببخشید ..
      سلام :)

      حذف
  23. سلام داداش غریبه فدای سرت

    بابت هر سال که مجله رو زحمت میکشی و درست میکنی تشکر عزیز

    راجع به کلاس ایروبیک هم من هستم فراموش نکنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی داداشی .. :-*
      نه بابا .. مگه میشی سر کلاس فراموشت کنم :))

      حذف