۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

6 ".."


۵۴ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. حال ما بد نیست غم کم می خوریم ..
      کم که نه ، هر روز کم کم می خوریم ..

      حذف
  2. پاسخ‌ها
    1. لبخند بزن رضا .. این دو روز عمر هم می گذرونیم یه جوری بالاخره ;)

      حذف
  3. سلام داداش غریبه

    نگاهی به عقب میبینیم که ای کاش های زیادی هست ولی خوب دیگه

    مسیر جاده ادامه داره و دشمنی مثل زمان

    تاتوی زیبایی هم رو دستش داره -*............

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چه زیبا معجری دارد همی دنیا ..
      می دونم داداشی .. ما هم می گذرونیم ..

      حذف
  4. کاش بود تا ببینه چه کسی هستی
    و باور میکرد که خودش چقدر باید به داشتنت افتخار کنه
    در غیر اینصورت
    با تمام احترامی که به عشق دارم
    نبودنش بهتر از بودن
    بوسس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی کوتاه جون .. اما شایدم باید من می بودم تا باور کنم .. نمی دونم .. :-*

      حذف
  5. این یک بیت اگر بخشی از یک شعر طولانی باشه، من دوست دارم بقیه بیت ها رو هم بخونم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کاش بودی تا دلم تنها نبود\\تا اسیر غصه ی فردا نبود

      کاش بودی تا برای قلب من\\زندگی اینگونه بی معنا نبود

      کاش بودی تا لبان سرد من\\بی خبر از موج و از دریا نبود

      کاش بودی تا فقط باور کنی\\بعد تو این زندگی زیبا نبود

      کاش بودی....
      :)

      حذف
  6. ممنون حسین جون
    شاعرش رو هم بگی دیگه حله
    :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهش می کنم .. دو هزار تومن میشه :))
      خب شاعرشو دیگه نمی دونم .. فک کنم یه آدمی بوده دیگه :))

      حذف
  7. خاک به سرم. عکس خاک تو سری گذاشتی. بهت نمیاد از این خاک تو سریا. :-)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هووممم ؟ عکس خاک برسری ؟ .. به جون خودم این شورت ئاشه هنوز خاک بر سری نشده :))

      حذف
    2. چشمم روشن. تو چه گیر دادی به شورت. فتیش پیدا کردیا.

      حذف
  8. جوابی که به یوسف دادی...:((
    فیـــــــــن.!! دستمال داری ؟:D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیا مهسا ، اینم دستمال .. :))
      فین نکن .. امروزمون هم می گذره ..

      حذف
  9. من حس میکنم این آقاهه جای شرت دستمال سفره رو خودش انداخته ;;)
    دیگه از ما خبر نمیگیری آقاغریبه...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هوم ؟ دستمال سفره ؟ .. :))
      دیگه دیگه .. سایه امون سنگین شده :)) .. شوخی می کنم .. تو همیشه تو قلب من جا داشتی و داری :-*

      حذف
  10. قربون دستت واسه دستمالی که دادی خیلی احتیاج داشتم!!:))
    راستی دوس پسری من که هستم .. پس به کی میگی کاش بودی.. ؟؟ :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. کاملن مشخصه بهش خیلی احتیاج داشتی :))

      حذف
  11. جمله ای که این پایین نوشتی رو الان دیدم
    خیلی با معنیه !
    اون قسمت دومش رو از خودت نوشتی ؟ :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه بابا .. من جمله های با معنیمو که اون زیر نمی نویسم .. تازه یه چیزی هم هست .. من کلن همه ی جمله هام با معنیه ، آخه کدومشو باید بنویسم ؟ :))

      حذف
  12. شعر خیلی زیبایی بود...دوست داشتم...
    ولی اون پسره تو عکس رو بیشتر.....از شعر...
    و از اون پسره بیشتر هم...تورو دوست دارم......:))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینجوری که تو داری پیش میری فک کنم دیگه به جاهای خاک بر سری رسیدیم :)) ..
      مرسی دانیال جون ، منم دوستت دارم :-*

      حذف
    2. زيبا بود
      سلام ام دي داف
      خوبي؟
      نميگي من دلم واست تنگ ميشه؟
      من گوشي ندارم تو كه ميتوني يه اس ام اس بدي لااقل
      هي
      امان از اين روزگار
      :(

      حذف
    3. آخی .. قربون ام دی داف خودم برم .. ما که همیشه دلتنگ شما هستیم ..
      اما منطقی که آوردی واقعن خدا بود .. "من گوشي ندارم تو كه ميتوني يه اس ام اس بدي لااقل"
      این جمله یعنی چی ؟ وقتی گوشی نداری من اس واسه کی بدم .. :))

      حذف
  13. پاشو تمبونتو بپوش بچه!این چه وضعیته!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چیو بپوشم ؟ تازه می خواستم بقیه رو هم در بیارم :))

      حذف
  14. بقیشو خودت یه کاریش بکوون...

    پاسخحذف
  15. ولی یه چی دیگه به ذهنم خطور کرد.. این که به یارو میگن با بقیه جمله بساز.. میگه: من بستنی خوردم" میگن خوب بقیه پس چی شد؟ میگه: بقیه برن..مو بخورن:..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوممم .. فک کنم نفهمیدم چی شد :))

      حذف
    2. اون نقطه ها رو میگی؟..؟ جاخالیه.. واسه راهنمایی: سه حرفیه اولش هم ک هستش...

      حذف
    3. از اونجایی که من خیلی بچه مثبتم فقط کلمه ی کیف به ذهنم رسید :))))))

      حذف
  16. وای وای عمو غریبه همه رو دیوونه کرده@ آخه آخه ..(بقیشو هر چی فکر می کنم چیزی به ذهنم نمی رسه راستش.. آخه الان 2 نصف شبه)
    غریبه آشنا... دوست دارم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آآآآآآآ ..
      باز خوبه من اومدم ملت دیوونگیه خودشونو به یکی تونستن وصل کنن :))
      خاطرخواه داری هیراد خان :-*

      حذف
    2. آخه اخه موهاش رو عروسکی شونه کرده..(هووووم)
      جدی میگی؟ کی هست حالا؟ که من خیلی دیوونشم.. باور کن!!

      حذف
    3. :))) .. به جون خودم اون عکس من نیست ..
      بابا خاطرخواهته بدجور .. اصلن یه وضی :-*

      حذف
    4. یک عدد قرص لیتیوم تجویز می کنیم .. هر 6 ساعت یکی... فک کنم خیلی وضعش ناجور باشه طفلی که خاطر خواهه من شده.. الهی تب کنم

      حذف
    5. به به .. میبینم هیراد خان دکتر هم تشریف دارن .. قرص هم تجویز می کنن .. بابا یکم تحویل بگیر .. دفترچه بیارم توش بنویسی ارزونتر حساب شه ؟ :))

      حذف
  17. فک کنم الان داروخونه (بخونید نایت کلوپ) حسین اینا رو پلیس امنیت اخلاقی به تصرف خودش در اورده که حسین دیگه سوژه نداره واسه نوشتن :دی
    حسین فک کنم اون پسره منظورش منم :) ادرس شماره ای چیزی ازش نداری برم از تنهایی درش بیارم؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))) .. کلک ، دلت هوس ماجراهای داروخانه رو کرده ؟ .. خب اتفاق که افتادن می افته ، اما من چندان دستم به قلم نمیره مثل قدیما .. اما به چشم ، یه دونه خاک برسریشو آپ می کنم :))
      خب خب خب .. شماره ی اشکان چند بود ؟ .. دلم لک زده واسه زیر آب زدن :D

      حذف
  18. شمال که بودم رو یه دیوار نوشته بود غریبه آشنا ..
    تو نوشته بودی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. @ مهسا :
      اوهم .. غریبه اینجا .. غریبه اونجا .. غریبه همه جا :))
      @ hirad :
      بابا منو گوگوش نداریم که :))

      حذف
  19. سلام حسین فلان فلان شده
    من وی پی ان نداشتم نمیتونستم بیام تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
    یعنی دستم بهت برسه بوووووووووووووووووووووووووووق

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فک کنم من الان تهدید به یک امر خاک بر سری شدم :))
      چطوری مرد کم پیدای شهر ؟ ;)

      حذف