۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۰, چهارشنبه

8 " مسابقه ی لوگوی مجله ی الکترونیکی من مثل تو "


۲۶ نظر:

  1. اوووول !!
    موفق باشید بچه ها :*

    پاسخحذف
  2. راستش من حوصله ی طراحی ندارم...اما یه ایده هااییی دارم..ک در عصرع وقت ب دادت می رسانم....ینی ب عرضت...

    پاسخحذف
  3. لوگوی جمهوری اسلامی ایران!! :دی

    یوسف

    پاسخحذف
  4. عزیزم برو off های ایمیلت رو بخون....فقط مسخره نکنی هاااااا

    پاسخحذف
  5. فدای ناشناخته ات داداشی چیزی به ذهنم نمیاد فعلا هر چی عشقته ......

    پاسخحذف
  6. اینجانب با حداقل امکانات و بدون استفاده از هیچگونه نرم افزار کامپیوتری
    یه طرح دارم :دی
    بعید میدونم قابل استفاده باشه اما چون دوست دارم برات میفرستم P:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم .. خب مقصود همون ایده ایه که بچه ها دارن .. خوشحال میشم بفرستی ..

      حذف
  7. به من چه :))))))))....فقط داشتم رد میشدم گفتم یه سلامی عرض کنم!!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلامت باشی .. ما هم عرض ادبی داریم خدمتتون :)

      حذف
  8. کار خوبیه که داری انجام میدی
    همون کاری که من گلومو پاره کردم از سازمانهای مثلن دفاع از حقوق همجنسگرایان که بابا یه کار فرهنگی بکنید
    حتا برای خود همجنسگراها !
    خیلی ها هنوز اطلاع خوبی ندارن
    چرا نباید یه رسانه داشته باشیم؟
    به هرحال کارت قابل احترام و ستایشه
    گرچه میدونم نیازی به من نیست ولی خودت میدونی میتونی روی من حساب کنی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی علی جون ..
      چرا نیازی نیست ، خوشحال میشم تو هم باهامون همکاری کنی ..

      حذف
  9. به به سلام علیکم آقا غریبه گل گلاب
    من میگم اگه جای جایزه نقدی، یک دونه شازده پسر خوشگل موشگل جایزه بدین ، همه تشویق میشن همکاری کنن
    :d

    من از لحاظ هنری و طراحی و اینا بسیار ضعیفم، وگرنه خودم کمک می کردم
    ماشالا خوده ژوبی از همه هنرمند تره. یه طرح قشنگ میتونه بزنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مهرداد جان این فقط یک مسابقه ی ساده اس ، قصد ندارم خون و خونریزی راه بندازم که :))
      خب مهم خود طراحی و اینا نیست .. من بیشتر دنبال ایده ام .. خوشحال میشم شرکت کنی

      حذف
  10. منم که اصلا استعداد و چی می گن ..شم طراحی رو ندارم...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو همین که هستی خیلیه .. سایه اتو حالا حالاها نمیشه پیدا کرد :))

      حذف
  11. حسین جون سلااااااام...
    من که کلا سر پیاز و ته پیاز و اینا...
    ولی میشه بازم عکس تورو بکشم؟؟؟ ؛)
    اما میخام برم بخلاقیتم
    فقط دوروز دیگه نشینید با اون ژوبی به ریشمون بخندینا...ریش نداشته البته-
    موفق باشید همگی

    راستی
    حسین تو خورشیدی هستی که بر افق بلاگستان طلوع کردی اما یادت نره بلاگفا حق پدری بر گردن این غریبه داره :پی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به به .. خاله جون قربونتم آتیش سر قلیونتم .. :))
      چطوری؟
      خاله هر جوری که خلاقیت به خرج بدی کسی بهت نمی خنده .. ما همگی منتظر طرحت هستیم ..
      هییی .. گفتی بلاگفا .. الان چند وقته بلاگفا وبلاگهای فیلتر شده رو برای صاحاب وبلاگ باز می کنه ، وای نمی دونی چه ذوقی کردم .. کلی مطلب از اون موقع ها داشتم که در دسترسم نبودن ..

      حذف
  12. حسین نمی خوای آپ کنی؟ من با این همه استرسم واسه امتحان آپ کردم بعد این پست تو هنوز آپ نکردی :)
    ببخش ما نمیایم، خودت میدونی چرا، الانم دلم تنگ شده بود، البته میدونم تو بادمجون بمی آفت نداری :) هر روزم ازت میشنوم تو کارای مجله، پس هیچی نمی پرسم خوبی یا نه :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از صمیم قلب امیدوارم این امتحانو هر جفتتون بیافتن .. آی من بخندم .. آی من بخندم ..
      می دونی دل یه جوونو شاد کردن چقدر ثواب و اجر داره ؟ .. :))
      بادمجون که چه عرض کنم .. کدو حلوایی .. خربزه مشهدی .. فعلن هفت میوه ام :))
      ولی بی شوخی امیدوارم دردسرها زودتر تموم شه .. به خوبی .. :)

      حذف