۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

11 " خلاف سنگینه "


مامان و بابا رفتن یه سفر یکی دو روزه .. امروز تو خونه تنها بودم .. هیچکی نبود .. من بودم و یه خونه ی خالی ..
تنها در خاله ..
یه پسر .. تنها .. خونه ی خالی ..
خب افکار پلید بخوای و نخوای میاد سراغ آدم ..
فکر پلید اومد به ذهنم .. همون خلاف سنگینه .. اولش هیچ اعتنایی نکردم ، اما نشد .. خودمو با تلویزیون سرگرم کردم ، ولی فکر پلید ول کن نبود .. خواستم از خونه برم بیرون اما فکر جلومو گرفت و گفت : اوهوی ، خونه ی خالیییی .. کجا داری میری ؟!! ..
وسوسه ..
خیلی کلنجار رفتم باهاش اما هر چه کردم نتونستم جلوش طاقت بیارم ..
رفتم توی اتاق ..
تو شک بودم ، ولی فکر پلید بالاخره پیروز شد ..
بالاخره خلاف سنگینه رو انجام دادم .. دیگه خرده خلاف هایی مثل قتل و اخلاس خوراک ناخون کوچیکمه ..
من
امروز
با شورت تو خونه راه رفتم ..

۲۶ نظر:

  1. پاسخ‌ها
    1. قربونت برم یوسف جون .. دیگه چیکار میشه کار .. الان احساس قدرت می کنم عجیب .. بیشتر حس می کنم الان پدر خوانده ام .. :))

      حذف
  2. :))))
    بذار...صب کن...فقط اگه به بابات نگفتم..حالا می بینی
    تو به بی افت هم خیانت کردی حتی!!..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کی ؟ من ؟ خیانت ؟ .. اصلن به من میاد .. ؟ :))
      وای نه نگو .. من می خواهم با شورت بماننننننننممم :))

      حذف
  3. ا من خالی -) . ای بابا فکر بد نکن چشاتو در میارم میگم جام خالی زنگ در و هی میزدم و فرار میکردم تو هم میومدی بیرون ......

    پاسخحذف
  4. جا من من خالی -) . ای بابا فکر بد نکن چشاتو در میارم میگم جام خالی زنگ در و هی میزدم و فرار میکردم تو هم میومدی بیرون ......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جای همه ی دوستان خالی :))
      فک کردی واسه اومدن جلوی در شلوار می پوشیدم ؟ :))))

      حذف
    2. قربون داداش مهرداد خودم برم و بس :-*

      حذف
  5. تو از اولش هم یه آدم بی حیایی بودی! ایشالا یه بار که با شرت ول می گردی تو خونه یهههههو مامان بابات و کلی از دخترای فامیلتون بیریزن تو خونه و هوت کنن! :))))
    بوووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کی من ؟ .. بابا منو می خواستن به عنوان پسر نمونه ی سال معرفی کنن خودم نخواستم ، گفتم یه موقع ریا میشه :))
      تا باشه از این هووووو کردنا باشه :D

      حذف
  6. ولی من فکر میکنم با شورت تو خونه راه رفتن استعاره س D:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :)))))) .. چقدر ادبیاتی بود این کامنتت ..
      حالا استعاره از چیه ؟!! :))

      حذف
  7. ای بابا. تازه بچه با شرت راه رفته تو خونه. میگم یه بارم بی شورتش رو امتحان کن. کم کم پیشرفت میکنی.

    پاسخحذف
  8. جناب آقای غریبه
    مدیریت محترم بلاگ غریبه 91 ای هلو ای شفتالو، ای خلاف ای سنگین ای بزرک.. موفقیت جنابعالی را در فتح قله های حجاب و عفاف به شما و خونه خالی تبریک عرض می کنم.. با آرزوی فتوحات مرتفع تر و اورستی برای شما عزیز فاتح.. ای کریستف کلمب.. ای لختی ای بی حجاب ای خلاف ای سنگین
    شورتکم کالوین کلینا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربونت هیراد .. من الان احساس قهرمان بودن می کنم .. احساس می کنم الان اسوه ی یک سری جوون شدم :))

      حذف
  9. بابا گولش رو نخورید، من حسینو میشناسم، این که کار هر روزشه، این پسر خلاف کوچیکش گروپه، بزرگاشم دیگه بزارین نگم اینجا خونواده رد میشه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))))))))))))))) .. ژوبی یه چیزی بگو مردم باور کنن ، آخه به من این وصله ها می ماسه ؟ :))

      حذف
  10. می ماسه؟ از تو این وصله ها میچکه :)

    پاسخحذف
  11. تو که تا آخر خلاف سنگینا پیش رفتی میخواستی یه کلیپ هم درست کنی
    "اینجا خونه خالی، منو و شورتام. I love you PMC"

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هوم .. اینم فکر خوبی بودا .. چشم ، سری بعد حتمن :)))
      کلی فروش می کنه :))

      حذف
  12. قابل توجه همه:
    به حسین هیچ وصله ای نمیچسبه بیخودی چیزی نگین.
    این پسر فقط تو کار گروپ هست. یه بار که مسافرت رفته بودیم شهرشون، طی یه عملیات، پشنهاد شرمانه ای به ما کرد که شرم دارم از گفتنش. بیخیال دیگه حالا :D ;)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خاک به سرم .. وای چه پیشنههااادی هم بود .. قربونش برم شماها هم که چه بدتون اومد .. :))))))
      :)) .. بابا اینقدر منو از این زاویه نبینین .. من زوایای دیگه ای هم دارم :))

      حذف