۱۳۹۱ خرداد ۱۰, چهارشنبه

10" روز پدر "


ای وای من  ، باز روز پدر نزدیک شد ..
همیشه خرید کردن واسه روز پدر برام خیلی مشکل بوده ..
روز مادر بهتره ، فقط یک گزینه جلو رومه ، اونم اینکه باید ببینم مامان چی دوست داره و همونو براش بگیرم .. اما واسه روز پدر تعداد گزینه ها دوتاست که باید بهشون پاسخ بدم .. :
یک اینکه بابا از چی خوشش نمیاد و دوم اینکه من از چی خوشم میاد ..
آخه روال کاری اینه که بابا هر چی کادو تو روز پدر میگیره اگه خوشش نیاد میده به من ..
و این یعنی یک فرصت استثنایی ، اما این یکی دو سال اخیر سلیقه ی بابا یکم در نوسانه .. حالا با این توصیفات این سوال تمام زندگیمو تحت الشعاع قرار داده :
چی بگیرم بابا خوشش نیاد ؟!!

۳۷ نظر:

  1. یادپست پارسالت افتادم . . هعی . .

    پاسخحذف
  2. اینکه خیلی راحته شورت.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شورت خوبه ، چند سال پیش واسش شورت گل گلی خریدم چند روز بعدش ازم تشکر کرد و همون شورتو داد بهم گفت من از این شورت سوسولی ها نمی پوشم :))
      آییی ذوق مرگ شدم من :))

      حذف
  3. جوراب !!!!!!!!! یا سکه طلا !!!!!! :))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الان به نظرت بابام از کدومشون خوشش نمیاد ؟

      حذف
  4. با نظر الی موافقم :دی
    امروز رفته بودم بیرون، یه عالمه کیسه و پنجه بوکس و ازین چاقو خشانت بارها دیدم، کلی دلم خواست. من اگه بودم ازونا میگرفتم! برا اعصاب خوبه P-:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اومدیم و بابام از پنجه بوکس خوشش اومد تکلیف چیه ؟ :)) سر من بی کلاه می مونه :))

      حذف
  5. نمی دونم اینروزا بد جوری هنگم.. هیچی به فکرم نمی رسه.. آخ چقده تحت فشارم.. که بیام اینجا کامنت نتونم بذارم.. باور کن..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تو همین که میای اینجا خودش کلی افتخاره .. دیگه اگه کامنتم بذاری که نابودم می کنی :-*

      حذف
  6. پاسخ‌ها
    1. اومدیم و بابام از این بی اف گرام خوشش اودم ، تکلیف چیه ؟ :D

      حذف
    2. مهرداد جون اگه غریبه عرضه بی اف یافتن داشت یکی واسه خودش پیدا میکرد.:-)))

      حذف
    3. اایییییشششش .. غیرتیم می کنی همین فردا برم 4 تا بی اف از بازار بگیرم یکی از یکی بی اف تر :))

      حذف
  7. اصن هیچی نگیر !!!!!!! بگو چیزی لایق تو نیست (چقد خودشیرین اه اه)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :)) دست خالی که نمیشه ، بالاخره باید یه چیزی بگیرم که جهار روز بعدش نصیب خودم بشه ..

      حذف
  8. واقعن دلیلی نداشت انتخاب هیچ روزی برای هیچ کسی
    بوسس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اووممم .. خب با این نظر مخالفم .. حداقل توی این مشغله و درگیری ها باعث میشه آدم گاهی وقتا به یاد عزیزانش بیافته .. هر چند که همیشه به یادشون هستیم ..

      حذف
  9. تو کلا همش به فکر منافع شخصی هستی . نمیشه حالا یه بار هم علایق پدر رو در نظر بگیری بچه؟؟!! ...
    البته می تونی چند تا چیز بخری و به پدر بدی شاید از یکیش خوشش نیومد و گیر تو اومد... :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم من دارم میگم یه مو از خرس کندن غنیمته تو میگی چندتا کادو بگیرم ؟ :))

      حذف
  10. ماچش کن غریه اگه هم اونو پس بده که باز عالیه . خیلی وقته کسی رو بوس نکردیم و روزشون رو هم یادمون رفته گذشته بد بود بگذریم . من که از اینجا اون رو میبوسم به خاطر داشتن غریبه . روز همه شون مبارک .........

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی عزیزم .. یه ماچ گنده هم برای تو ..
      روز مرد مبارک :-*

      حذف
  11. اوهوم....اوهوم.....بیا و منو بگیر برای بابات....D:
    ولی اگه یهو خوشش اومد چی.....خاک ب سر میشم....من

    پاسخحذف
  12. نه دیگه .. تو رو واسه خودم نگه داشتم .. :))

    پاسخحذف
  13. بـــــــــــَـــه...چقد خوشالم ازینکه اینجام... ازاینکه تو هم قطعا خیلی خیلی خوشالی از اینکه من اومدم....وووی
    سلاااام حسین جووون...
    چی شد؟؟..کادو؟؟چند چندی الان؟؟...به خواسته های پلیدت رسیدی حسین؟؟؟ :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به به .. چه عجب اینطرفا .. صفا آوردین .. قدم رنجه فرمودین ..
      کادو .. خب من که جایی نمی خوابم زیر آب بره .. واسش یه مایو گرفتم .. عمرن نمی پوشه :))

      حذف
  14. تو خجالت نمی کشی لینک من رو نداری؟

    پاسخحذف
  15. بعله، تو! ببین من وردپرس ات رو لینک کردم. هردو لینک یکسان به روز می شن؟ بلاگ اسپات رو نیازی نیست لینک بدم نه؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. نه عزیزم .. نیاز نیست دیگه اینجا هم ادد شه .. هر دو وبلاگ با هم به روز میشن :)

      حذف
  16. عزیزم پس تو کی زاییده شدی؟؟؟؟.....پس......بگو...می خوام پز بدم ب اینا.....بگو ک شهریوری هستی و منم خومشحال کن.....!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا شهریو خوشحالت می کنه ؟ خب تو شناسنامه تاریخ تولدم شهریوره .. اوهوم .. ولی تولد حقیقیم یه روز دیگه اس :)

      حذف
  17. نمیدونم چرا دوستان در مورد پست نظر نمیدن و چیزای دیگه ای مطرح میکنن.راجب پست شما نمیدونم چی بگم چون راستش منظورتون برام یه ذره گنگه. اما حس کردم شاید اونقدر که مادرت رو دوست داری با بابات راحت نیستی.ببین فقط میگم قدرش رو بدون.یه روزی به اینحرف می رسی شاید الان بگی نه اما یه روزی بهت اثبات میشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اون دیگه لطف دوستانه :)
      ببین ، من پدرمو دوست دارم .. مادرمم دوست دارم .. اما نحوه ی ابراز این دوست داشتن ، و یا شکل این دوست داشتن خیلی با هم فرق می کنه ..
      من از پدرم خیلی دورم ، دقیقن توی دوتا قطب مخالفیم ، اینو هیچ جوری نمی تونم انکار کنم ..
      آره خب ، شاید اون قدیما می گفتم اه بابا چیه و اینا ، اما الان .. دوستشون دارم .. هر دوتاشونو .. با تمام فاصله هایی که با هم داریم ..
      مرسی عزیزم ، با حرفات یه بار دیگه یادم انداختی .. سپاسگزارم .. :-*
      از این حرفا بگذریم چه عجب اینطرفا ؟ راه گم کردی .. خبر می کردی گاو ، گوسفندی ، مرغی ، تخم مرغی چیزی می زدیم زمین جلو پات ;) :-*

      حذف
  18. ای بابا عید شد تو هنو ز تو روز پدری......

    پاسخحذف
  19. خب چ روز دیگس؟؟؟؟....تولدتو میگم؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هییییی .. شانس که ندارم دنیال ..
      اینام نه گذاشتن نه برداشتن زرتی 12+1 آبان ماه منو زاییدن :))

      حذف