۱۳۹۱ تیر ۳۰, جمعه

13 " حل مسئله "


نمی دونم تا حالا دستشویی رفتین یا نه ..
اونایی که رفتن خوب می تونن درکم کنن .. یه وقتایی هست توی دستشویی که نشستی چشمت به یه نقطه خیره میشه و ذهنت به هزار و یک راه نرفته میره ..
دستشویی امروز صبحی منم همینطور بود .. به یه نقطه خیره شده بودم و داشتم به مسئله ای که چند روزی بود ذهنمو به خودش مشغول کرده بود فکر می کردم ، با کمی تامل به راه حل مسئله هم رسیدم .. با ذوق و شوق فراوان توی ذهنم شروع کردم به حل کردن مسئله ..
همینطور پیش رفتم تا رسیدم به فرمول آخری که میشد جواب کل مسئله رو ازش بدست آورد ..
اومدم این فرمول رو هم واسه خودم ترسیم کنم که صدای درب دستشویی منو از افکارم انداخت بیرون ..
تق تق تق .. غریبه .. غریبه .. سالمی ؟
     : هوم ؟! چیزی شده مامان ؟
مامان : وای خدا رو شکر زنده ای ..
     : جونم ؟ اومدم دستشویی ، جنگ که نیومدم ..
مامان : آخه الان بیست دقیقه اس اون تویی ، گفتم نکنه طوریت شده باشه ..
     : وای ، جدی بیست دقیقه شد ؟ داشتم فکر می کردم حواسم نبود ..
مامان : واستا ببینم ، توی دستشویی به چی داشتی فکر می کردی ؟!!
پ . ن : از صبح تا حالا یه پام تو دستشوئیه اما هر چی فکر می کنم اون فرمول آخریه یادم نمیاد .. اگه بذارن آدم دو دقیقه به افکار شخصیش برسه .. اه ..

۲۶ نظر:

  1. میگم حموم رو امتحان کن یه وقتایی جواب میده. بالای بیست دقیقه هم میتونی توش باشی.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. فقط به خاطر تو .. اینبار تو حموم بست میشینم :))

      حذف
  2. خوبه افرین فکر کنم خیلی از مسائل و اکتشافات بزرگ تو جهان به همین روش رخ دادن و حل شدن :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم ، دقیقن ، منم همین اعتقادو دارم :))

      حذف
  3. اَاَاَه!!! حالمو بهم زدی!!! :))
    بوووس

    پاسخحذف
  4. با ما همراه باشید تا مسائلتان را حل کنیم :))

    پاسخحذف
  5. عجب..من اصلا دست شویی نمی رم...مای بیبی می بندم....!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. عزیزم تو دیگه از سایزای استاندارد مای بی بی گذشتی ، دیگه باید ایزی لایف ببندی :))

      حذف
  6. نمی دونم تا حالا دستشویی رفتین یا نه ...!!!!
    هرکی نرفته بر منکرش لعنتتتتتتتتتتت :)))))

    پاسخحذف
  7. اتاق افکار که میگن پس واسه همینه
    من چقدر بد اوردم که تورو دیر کشفت کردم
    راستی سلام ام دی داف جون
    چقدر دلم واسه لوده بازیات تنگیده بود
    واو
    نه واسه شیطنت هات
    :)))))))))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باشه آیدین جون ، نوبت ما هم می رسه .. و آن روز جرا روز نخواهد بود .. :)))

      حذف
  8. ولی من با مامانت بیشتر موافقم :)))

    پاسخحذف
  9. گمان کنم مندلیف هم آخرین عنصر جدولشو اونجا یافت شاید اینطور بوده . فکرشو بکنیم همه عمرمون یک بخش اصلیش اونجا تلف میشه . غریبه اگه یکی مثل من حالت 1 و 2 رو داشته باشه و اورژانسی اونم تو بشینی فکر کنی اونجا .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))))) .. در راه عمل 1و2 چه ارزشی داره ؟ برای خدمت به بشریت 3و4 هم که داشته باشین باید صبر کنین :)))

      حذف
  10. واقعن که دستشویی مثل مسواک میمونه
    موافقم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آفرین ، به نکته ی خوبی اشاره کردی :))

      حذف
    2. خوب.. ببین
      حاصلضرب بو در صدا یه عدد ثابت هستش..
      همین نبود؟ نمی دونم این فورموول از کجا یهو اومد تو ذهنم..
      گفتم شاید تو این گیر و بیری و هیرو بیری خط به خط شده باشه

      حذف
    3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

      حذف
    4. ه زودی قانون جاذبه ی نیوتن... جدول مندلیوف.. نسبیت انیشتین رو همین دانشمند عزیزی که ملاحظه می فرمائید کشف می کنه...استعدادش رو داره.. فقط اگه بزارن.. نمی ذارن که..

      حذف
    5. هیییی .. می بینی هیراد ؟ نمی ذارن باعث پیشرفت علمی جهان بشم ، اون سوسولا مندلیوف و انشتین و نیوتن هم زرتی رفتن فرمولای منو ارائه دادن .. اه ، بخشی شانس :))

      حذف
  11. خیلی مودبانه مادرت بهت گفته غریبه زیاد فکر نکن :دی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مامانم اگه می دونست کیو زاییده کلی به خودش می بالید :))

      حذف