۱۳۹۱ اسفند ۱۷, پنجشنبه

22 " فاک می "


تو سکوت شب ، کنار بخاری یله داده بودم و داشتم عصر یخبندان 4 رو نگاه می کردم .. یه نیم ساعتی میشد که مشتری ای نیومده بود .. غرق تماشای فیلم بودم که یه خانوم ژیگول ، ماتیک مالیده ، خط چشم تا پس گردن رفته ، رژ گونه زده پر رنگ تر رژ لبش ، خلاصه یه مخلوق تقریبن عجیب ، با یه کفش پاشنه نیم متری ، تق تق تق .. اومد تو داروخانه .. منم همونجور که چشمم رو صفحه بود ، گفتم :
     : سلام ، بفرمایید ..
خانومه : سلام آقا .. بی زحمت فاکم بده ..
     : بله چشم ، چند ...
تازه انگار به مغزم رسید چی شنیدم ، با تعجب گفتم :
     : چی بدم ؟!
با فیس و افاده رو کرد به من و گفت: گفتم یه فاک بهم بده ..
یکم مکث کردم و چیزی نگفتم ، خانومه هم وقتی مکثمو دید با عصبانیت گفت :
وا ، چرا واستادی ؟ معطلمااا .. زود باش کار دارم .. باید جاهای دیگه ای هم برم ..
     : اووومممم .. مطمئنی آدرسو درست اومدی ؟
خانومه : وا ، اوهوم که مطمئم .. قبلن هم چند بار اومدم ، شما نبودی ، همکاراتون بودن ..
به به ، خوشم باشه ، چه همکارای آب زیر کاهی دارم من ..
خانومه که تامل دوباره ی منو دید با بی حوصلگی گفت :
اه ، تو مثل اینکه تازه کاری هنوز مونده دستت بیاد .. بذار جاشو بهت نشون بدم راه بیافتی ..
    : وای نه خانوم ، درسته نصفه شبه ولی اینجا خونواده رد میشه ..
خانومه : خب بشه ..
اینو گفت و  شروع کرد به باز کردن دکمه اش ..
سریع پریدم سمتش که نذارم بیشتر پیش بره ..
اما ای غافلا که دیر رسیدم و اتفاقی که نباید بیافته افتاد .. پارچه رو داد کنار و .......
پ . ن 1 : با دیدن جاش دیگه نتونستم جلوی خودمو بگیرم .. من دیشب به اون خانومه فاک دادم ، اونم نه یکی ، دوتا ..

۱۸ نظر:

  1. یه کتاب درباره داستانهای داروخونه ات بنویس!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. قصد کردم سفرنامه ی ابن غریبه رو بنویسم .. سفری به اعماق شب :))

      حذف
  2. تو هم که ما رو با این شب نشینیهات به فاک می دی!!
    البته فاک غریبه افتخاره...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. خواهش میشه مرد تنها جون ٰ بالاخره دم عیده و مردم فاک زیاد می برن .. منم واسه خونمون گرفتم :))

      حذف
  3. برای بعضی دوستان (مثل سنگر همجنسگرایی من) وقتی که میخوام کامنت بذارم قبل از انتشار میگه که ثابت کن که ربات نیستی بعد هر کاری می کنم که تصویر کد رو رفرش کنم یا شو پیکچر...اما نمیشه!!
    بفرما من چطور میتونم پیوند لینک دوستان رو (که شما با سرتیتر غریبه هایی از جنس من و تو نام گذاشتی) به شکل وبلاگ شما به صورتی داشته باشم که آپدیت پست اونا رو برام مشخص کنه؟ (زمان جدیدترین پست اونا توی پیوند وبلاگم بیاد)
    با تشکر

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وای این پیغامی که می ذاره واسه اثبات واقعی بودن شخصو که نگو .. فقط کافی دستم واسه چند ثانیه به صاحب این وبلاگا برسه .. یه جور ناجوری از خجالتشون در میام :))
      و اما در مورد سوال ٰ لینک دوستان ٰ خب من آموزشی 10 تومن میگیره ، به جون خودم نرخ بازارش همینه :))

      حذف
  4. از کامنتت ممنونم
    حال کردی درباره تقاضایی که داشتم یه راهنمایی ای بکن
    (لینک دوستان)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جهنم ٰ رفیقی دیگه :)))
      میری تو قسمت چیدمان .. افزودن یک ابزار رو می زنی ، بعد اونجا این ابزارکو میاری .. دقیقن اسمش چی بود یادم نیست ، ولی زیر هر کدوم توضیحش نوشته که چیکار می کنه .. اگه مشکلی پیش اومد بگو کاری از دستم بر بیاد انجام میدم..

      حذف
    2. الان نگاه کردم واسه من نوشته لیست وبلاگ .. حالا نمیدونم اسمش همینه یا به من اینجوری نشون میده :))

      حذف
    3. قربونت عزیز
      ممنونم

      حذف
  5. پاسخ‌ها
    1. :))) .. همایون خان فک کنم یکم دچار سوء تفاهم شدی ٰ یه نگاه به عکسی که لینکشو گذاشتم بندازی خودت متوجه میشی :)

      حذف
    2. نه عکس رو نگاه کردم...
      این قیافه ی من بعد از دیدن عکسه :|
      اسم کم بود واقعاً؟

      حذف
  6. چه خوش قیافه شدی بعد از دیدن عکس .. فک کنم دهنت صافه خوش عکس تری :))

    پاسخحذف
  7. هااااا :-))) یعنی خوشم میاد هر سال که میگذره باحال تر میشی ;-) وبلاگ جدید درست کردم :-) خوشال میشم سر بزنی . کیوان

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربونت .. ولی عمرن اگه پامو تو وبلاگت بذارم .. حالا ببین :))

      حذف
  8. جالبه
    من منتظر بودم که تهش معلوم بشه خانومه از روی کم سوادی یه چیزی را اشتباه میخونده
    این جرم گیر در حد آیت الله فاکر ضایع هست

    پاسخحذف
  9. آقا این www.persianstat.com/ چیه که گذاشتی توی وبلاگت؟
    این امنیت ما را به خطر میندازه
    حتی داره آی‌پی همه را نشون میده به من
    بنظرم بهتره که دیگه به وبلاگ‌ها سرنزنم و نهایتش از طریق Googlereader وبلاگ‌ها را بخونم
    بروبچ اصلاً رعایت نمیکنن

    پاسخحذف