۱۳۹۱ شهریور ۲۸, سه‌شنبه

16 " هفته ی خاک بر سری ، بر تمام خاک بر سری دوستان مبارک (2.5 - ) "



نمی دونم طی این هفته توی شهر چه خبره اما مطمئنم یه چیزی هست .. طی سه شب گذشته من در مجموع 136 تا کاندوم 12 تایی فروختم که به عبارتی میشه 1632 مرتبه عملیات جانفرسا ..
خدا قوت پهلوونای شهر ..
اما چیزی که منو نگران کرده اون 17 نفری بودن که دیشب بر اثر اتمام کاندوم ها جواب رد به سینه اشون زدم ..
دیشب ، نطفه ی 17 کودک ناخواسته بنا گذاشته شد که بر اثر همین ناخواسته بودنشون ممکنه آینده ی دردناکی در انتظارشون باشه و من خودمو به عنوان عضوی از زنجیره ی تشکیل نطفه ی این 17 مقصر می دونم و سرزنش می کنم ..
دیشب همچنان بار عذاب این 17 کودکو به دوش می کشیدم که طرفای ساعت 4 صبح یه پسر جوان و مضطرب اومد توی داروخونه ..
پسرک : آقا یه سوال خاک بر سری دارم .. جواب میدی ؟
     : بگو عزیزم ، اگه بتونم کمک کنم خوشحال میشم ..
پسرک : آقا ما دیشب با بچه ها جمع بودیم ، وسطای مجلش یکی از بچه ها یه خانومی رو آورد تو جمع .. ما هم دیگه رو حساب رفاقت و مرام ، دیگه دیگه .. قاطی جمع شدیم ..
     : اوهوم ، همه چیز به یک کنار اون مرامی که تو رفاقت به خرج دادی خیلی ارزش داشت ..
پسرک : آره خلاصه .. ما هم کاندوم گذاشتیم و وووووو ......... آقا کارم که تموم شد و بلند شدم دیدم ای دل غافل ، کاندوم نیست .. همون تو جا موند .. به دادم برس ..
خیلی خودمو کنترل کردم نخندم اما نشد .. ولی دیدم طرف بدجوری نگرانه ، خودمو به زور کنترل کردم و گفتم : خب ، بعدش چی شد ؟
پسرک : هیچی ، هر کاری کردم با انگشت درش بیارم نشد .. ببینم ، اگه سیخی چیزی فرو کنم تو، می تونم درش بیارم ؟
اولش فک کردم داره شوخی می کنه ولی وقتی قیافه ی جدیشو دیدم جا خوردم ..
     : دوست عزیز ، چشماتو ببند ، یه نفس عمیق بکش .. ریلکس .. حالا یکم فک کن ، اون دوست خوبمون فقط روسپیه همین ، بنده خدا آدمه ، می خوای سیخ بکنی توش ؟!!
پسرک : چه می دونم .. هنگ کردم .. پس چیکار باید بکنم ؟
به هر بدبختی ای بود راضیش کردم طرفو ببره پیش یه دکتر زنان و زایمان .. بیچاره می ترسید بهش گیر بدن .. ولی اخرش راضی شد و دست طرفو گرفت و رفت ..
بیا ، اینم از نطفه ی هیجدهم .. فقط خدایا ، این یکی دیگه ه من مربوط نیستا .. من کاندوم خودمو فروخته بودم .. گفته باشم ..
پ . ن : پیشاپیش از خاک بر سری بودن پست پوزش می طلبم .. خیلی سعی کردم شسته و رفته اش کنم ، اما خب ، بهتر از این نشد ..

۳۹ نظر:

  1. واقعا زندگی خاک برسری شده این چه وضعشه!!
    من جای تو بودم عذاب وجدان رهام نمیکرد :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. عذاب وجدان داره عین خوره منو می خوره .. :))

      حذف
  2. من دیگه شک ندارم که تو عاشق شدی و بی افت نمیذار خیلی بیای وبلاگای جی
    بگو...قول میدم که نیام خونتون...
    چه عجب...اهان حواسم نبود که شمال شلوغ شده و کلی دافی اومدن و تو سرت شلوغه...بیا پست رو ببین...اینم نمونش...
    نگران نباش...طرف خردستی میکنه تقصیر تو چیه؟
    :)))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جف پا میرم تو شیکم اون بی افی که نذاره بیام به وبلاگ دوستانم سر بزنم .. مرامو داشتی :))
      دیگه آره دیگه آیدن جون .. هر چی کاسبیه همین شبای آخر تابستونه .. :))
      البته جای تمام دوستانو خالی میکنم :))

      حذف
  3. تو پدر اون بچه های معصومی غریببببه! توووو!
    :))))
    بوووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آه ..نه .. بوزید ای بادهای سهمگین .. به کجا خواهم برد این بار سنگین ندامت را :))

      حذف
  4. خب کاندومو جیره بندیش میکردی!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخه کاندوما 12 تاش پلمپ شده توی یه بسته اس .. کلک نگو نمی دونی که خودم دو تا گونی واست فرستاده بودم :))

      حذف
  5. بچهای بیچاره.
    الی

    پاسخحذف
  6. ینی عاشقتم! بقیه اش بمونه واسه تو S :))

    پاسخحذف
  7. عجب چیزی بوده لامصب کاندوم رو هم قورت داده
    خوب شد پوست خاک برسرشو نکنده
    :)) =))

    پاسخحذف
  8. بی ادب!!! عجب پست خاک بر سری ای نوشتی!!! (با عرض معذرت!!!)
    راستی تا حالا کاندوم با طعم کاکائو فروختی ؟ :-&
    اگه نفروختی توصیه می کنم هرگز هم نفروش!!! چون فقط لعنت و نفرین پشت سرت خواهد بود P:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به به ..قربونش برم دوستان همه دستی به آب و آتش دارن .. خوشحال میشم از تجربیاتتون استفاده کنم .. آخه تاحالا کلی فروختم از این کاکائویی ها :))

      حذف
  9. سلام
    خواستم بگم دلم برات تنگ شده بود
    هر چند محتوای پست هات قابل حدس زدن شده.
    اما دوست داشتنیه چون تو مینویسی
    :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مرسی حسام جون .. همین که شما دوستان خوبم به بهونه ی همین پستا بهم سر میزنین واسم خیلی ارزشمنده .. :-*

      حذف
  10. کاندوم گیر کرده بود...خب کاری نداشت ک....:))) اون خانومه تشریف میبرد دست شویی کمی زور میزد...
    دانیال www.sharike-sheytoon.blogfa.com
    این مدل کامنتو گذاشتنم از الی یاد گرفتم!

    پاسخحذف
  11. وای کاندوم گیر کرددددددددد :OOOOOO چه وحشتناک!!!!!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چرا وحشتناک .. آدم از هر چی بترسه سرش میادا :))

      حذف
  12. حسین... من واقعا چی بگم الان، مردم از خنده، چه می کنی تو تو اون گی کلوپ! :))))))))))))))))))))))))))))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من دارم چکه چکه می سوزم و می سازم اونجا .. کلن حروم شدم :))

      حذف
  13. اصلا تو زاده شدی برای لوده بازی

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربونت برم ارش جون ُ دارم درس \س میدم :))

      حذف
  14. آخه تو کدوم وبلاگت نظر بدیم؟؟؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. غریبه اینجا .. غریبه اونجا .. غریبه همه جا .. :))

      حذف
  15. ا وا خاک بر سرم..
    نگران نباش
    زندگی کن
    این همه خاک بر سری این 17 تا هم روش..

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من یک پسر با احساس مسئولیت شدیدم .. بار این غصه آخرش منو نابود می کنه :))

      حذف
  16. این خودش کلا مردم رو تحریک میکنه به کارای خاک بر سری
    طرف میاد میگه کاندوم سه تایی میخوام، این حسین میگه نه 12 تایی ببر لازم میشه.... یک آدمیه یک آدمیه
    ولی چه کنیم که پسر ترشیده و خوشگل خودمه

    پاسخحذف
  17. کی من ؟ پسر به این خوبی کجا دیدی آخه .. :))
    خب من چیکار کنم مصرف بالاست .. طرف میاد 12تایی میگیره سر هفته نشده بازم سر و کله اش پیدا میشه ..
    مشکل از فرستنده نیست ، اشکال از گیرنده اس :))

    پاسخحذف
  18. غریبه اهتکار کن چه دیدی با بالا رفتن دلار کاندمی با این وضع شاید بالای 10 دلار بره

    آخی نازی داداش غریبه چه میکشی هم کار هم عذاب وجدان ......

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آخرش زیر این کار طاقت فرسا من خم میشم :))

      حذف
  19. بسیار بسیار لذت بردم. من یکی از همون قدیمی های قدیمی هستم ... و البته عاشق پست های خاک بر سری تو ... همیشه از این کارا بکن. خیلی خندیدم در حالی که در اوج عصبانیت بودم. مرسی. لینکت کردم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. چطوری آقای قدیمی ، خوشحالم که بر گشتی :))

      حذف
    2. چطوری آقای قدیمی ، خوشحالم که بر گشتی :))

      حذف