۱۳۹۱ مهر ۲۴, دوشنبه

18" فیس بوک "


 
دیروز :


آپلود عکس ..
و یک پست جدید ..

دختر ماجرا پستو لایک می کنه و نظر می ذاره ..

پسر ماجرا نظر دختر ماجرا رو لایک می کنه و واسش جواب می ذاره ..

دختر ماجرا هم جواب اونو میده ..

و این ماجرا همچنان ادامه پیدا می کنه ..

امروز :

دختر و پسر ماجرا با هم اومدن خونه ی ما و نوید یک پیوند میمون رو دادن ..

فردا :

خیلی واسم جالب بود ، خب تو فامیل زیاد هستن زن و شوهرهایی که توی فیس بوک پلاسن ، ولی همشون بعد از ازدواج وارد این عرصه شدن ..

تا حالا از نزدیک ندیده بودم کسایی که از فیس بوک کارشون به ازدواج کشیده ..

پ . ن 1 : پسر ماجرا پسر دائیمه و دختر ماجرا هم همشهریمون ..

پ . ن 2 : شب جمعه ی این هفته عقد کنونشونه ، باید برم عروسیشونو لایک کنم .. چندتا هم نطر بذارم زیرش ..

پ . ن 3 : آرزومنداش فعلن برن سماخ بمکن ..

۲۹ نظر:

  1. شما عاقد محلی میان به شما نوید پیوند میمونا رو، نه ببخشید پیوندای میمون رو میدن؟ :))))
    بوووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من کلن همه کاره ی محله ام .. هر کی بخواد آب بخوره باید از من اجازه بگیره .. چی فک کردی .. دست کم گرفتی داآآآش :))

      حذف
    2. حیا که نداری، به زندگی همه کار داری :)))

      حذف
  2. همینه که من نمیام فیس بوک دیگه !!!
    یادته یه مدت کوتاهی اومدم ؟ صدتا شوهر پیدا کردم :)))
    دیگه نمیام :دی

    مبارکه ! یه شام عروسی افتادی ! :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هییییی .. بخشکی ای شانس .. پس چرا واسه ما چیزی پیدا نمی شه :))
      جای همتون می خورم امشب :))

      حذف
  3. اینا از اونا هستن که با یه لایک عاشق میشن :دی
    انشالله به پای لایک هم پیر شن

    پاسخحذف
  4. چقد بی جنبه ان با یه لایک....!!! البته ببخشیدا

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربونت ، امیدوارم یکی هم بیاد تو رو با یه لایک ببره :))

      حذف
  5. خوبه دیگه، مگه بده دوتا کبوتر عاشق به هم برسن؟؟ D:
    تو هم که حسابی بهت خوش میگذره... :))

    پاسخحذف
  6. توی اینجا دو تا پسر رو میشناسم همین فیس بوک آشنا شدن و الان زیر یک سقف زندگی میکنن .

    عروسی خوبه آدمو از این فضای مرده جامعه یکم دور میکنه مخصوصا اگه به قول اون آخونده بساط لهو لعب و عرق خوریش به پا بشه چه بهتر -).....

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اووووو .. داداش مهرداد بیا وسط .. چه حالی میده .. آآآآآآآآ :))

      حذف
  7. قابل توجه دوستانی که همه ش تو ام جی پلاسن!!! حداقل یه کم به فکر آینده تون باشید! :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. واقعنا .. پسر تنهای خسته چقدر تو منجم پلاسی تو :))

      حذف
  8. توجـــه: امکان درج کامنتای شرم آور با اسم من توی وبهای شما وجود دارد. اون هم به خاطر یه وجود یه لاشیِ سگ صفته که به قصد آزار روحی بچه های رنگین کمونی برای بقیه به اسم خودمون کامنتای ضداخلاقی میذاره. لطفا توجه نکنید.
    البته قابل توجه که با اسم شما هم برای من ارسال میشه. لطفا عذرخواهی مرا به خاطر هذیان های این روان پریش پذیرا باشید.
    همینطور که از این به بعد تمام کامنتهای من برای شما خصوصی و دارای همین آدرس ایمیل هست. کامنتی غیر از این از سمت من نیست.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بیا .. حالا یکی هم می خواد یه کامنت خاک بر سری بذاره اگه تو بذاری :))
      ممنونم از اطلاع رسانیت .. چشم :-*

      حذف
  9. توجـــه: امکان درج کامنتای شرم آور با اسم من توی وبهای شما وجود دارد. اون هم به خاطر یه وجود یه لاشیِ سگ صفته که به قصد آزار روحی بچه های رنگین کمونی برای بقیه به اسم خودمون کامنتای ضداخلاقی میذاره. لطفا توجه نکنید.
    البته قابل توجه که با اسم شما هم برای من ارسال میشه. لطفا عذرخواهی مرا به خاطر هذیان های این روان پریش پذیرا باشید.
    همینطور که از این به بعد تمام کامنتهای من برای شما خصوصی و دارای همین آدرس ایمیل هست. کامنتی غیر از این از سمت من نیست.

    پاسخحذف
  10. چرا هیچ کس به ما پیشنهاد نمیده یه کم پیش عیالمون کلاس باییم ؟؟؟ : دی

    پاسخحذف
  11. سلام حسين جان داداش گلم...خوبي؟
    دلم واست تنگيده بود...واي از بي نتي....

    پاسخحذف
  12. سلام غریبه. امیدوارم قهرمانهای قصه ت به پای هم پیر بشن!

    پاسخحذف
  13. اینو قبلا خونده بودم حسین
    ولی کامنت نذاشته بودم
    تو چرا دیگه آپ نمیکنی حسین؟

    پاسخحذف
  14. خيلي وقته نيستي آقاي محترم.خوبي؟؟

    پاسخحذف
  15. خدا شانس بده.

    پاسخحذف
  16. پ چرا ما ک 24 ساعته تو فیس بوک پلاسیم ازین سنت پیغمبر ها نصیبمون نمیشه....فقط یه سری پیشنهاد های بی شرمانه میشه...

    پاسخحذف