۱۳۹۱ بهمن ۸, یکشنبه

19 " اختلاف "


تقریبن از یک ماه پیش شروع شد .. با هم سر ناسازگاری پیدا کردیم ..
نمی دونم ، شایدم قسمت نبود با هم بودنمون بیشتر از این ادامه پیدا کنه ..
من خیلی تلاش کردم برای حفظ و نگهداریش .. و اون دیگه بساز نبود ..
باهاش راه اومدم .. اما هر روز فاصله امون از هم بیشتر میشد .. یعنی اون دوست داشت که جدا باشیم .. من می رفتم طبقه ی دوم ، اون می اومد طبقه اول .. من می اومدم اینور جوی اون می رفت اونور جوی ..
خلاصه دیگه ما دوتا مال هم نبودیم .. هرچند ، دیگه لیاقتمو نداشت .. بی خود داشتم محبت حرومش می کردم ..
هر چیزی که بود بالاخره امروز همه چیز تموم شد ..
بعد یه زد و خورد حسابی پرتش کردم ..
واقعن دلم نمی خواست .. دلم نمی خواست اینجوری شه .. دست خوردم نبود .. پرتش کردم .. اما اما ..
اما نمی دونستم سرش می خوره به دیوار .. سیاه میشه .. تاریک میشه .. خاموش میشه .. به خدا دست خودم نبود ..
هر کاری کردم دیگه برنگشت ..
سریع رسوندمش به جایی .. ولی ..
طرف تو چشمام نگاه کرد و آروم گفت متاسفم ..
هنوز به کسی چیزی نگفتم .. اول اومدم اینجا خودمو خالی کنم .. یا به عبارتی شاید بشه گفت یه جور اعتراف ..
اگه لجبازی نمی کرد هیچ وقت کار به اینجا نمی کشید .. احمق ..
پ . ن 1 : حالا توی این گرونی خرج یه گوشی هم افتاد گردنم .. اه .. گندش بزنن .. خب لامصب ، وقتی می زنمت به شارژ مثل بچه آدم شارژ شو دیگه ، دیگه ناز کردن و قطع و وصل شدنت سر چی بود ..
پ . ن 2 : توی این یکماهه یا از دستم افتاد توی جوی آب یا از طبقه ی دوم افتاد پایین .. فقط می خواست منو بچزونه .. اما کور خونده ، هنوز ته مونده جونی داره ، وقتی تا سالم بودن آخرین مدارش ازش کار کشیدم حساب کار دستش میاد .. 

۳۶ نظر:

  1. خیلی حرفه ای بود!
    معلوم بود آدم نیستا! حالا جو نگیردت! :))
    ولی این که گوشی بود رو تا آخرش نمی شد فهمید! :))
    بوووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برعکس حرف رضا از وسطش معلوم بود که گوشیتو می‌گی :))
      حالا برو پول بده گوشی نو بخر :))

      حذف
    2. اوهوم رضا .. خود منم تا آخرش نمی دونستم بحث رو گوشیه :))

      حذف
    3. بیا .. همه دوست و رفیق دارن ما هم دوست و رفیق داریم .. من برم پول بدم گوشی بخرم ؟ .. پس شماها اینجا چیکاره این الان ؟ :))

      حذف
    4. رضا با توه که پول‌داری، من که گوشیم ۱۲۰۰ نوکیاس

      حذف
    5. دعوا نیافیت دوستان ٰ از هر دوتاتون خواهم گرفت .. :))

      حذف
  2. پاسخ‌ها
    1. خب راستش بین آیفن 5 و جی ال ایکس شک دارم .. موندم اگه آیفن بگیرم و راحت از جیبم در نیاد چه خاکی باید بریزم تو سرم :))

      حذف
  3. جی ال ایکس بگیر. به هر کی بگی فکر میکنه ماشین جی ال ایکس داری.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم ٰ لااقل سر اسمش میشه اینجوری پز داد .. باز بگین تولید ملی بده .. اییششش

      حذف
  4. با این کار ضدبشریت ماهیت استکباریتو نشون دادی!
    .
    .
    .
    خیلی وقته که نبودی؟!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بابا من لایق این همه تعریف نیستم :))
      دیگه .. ما در پشت جبهه مشغول فعالیت بودیم :))

      حذف
  5. عالی! نمیشه حدس زد تا جایی که میگی سیاه میشه و خاموش.
    (بلاگتو دوس دارم)

    :)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. قربون همایون خان .. منم دوستت دارم ..
      سپاس که اومدی ..

      حذف
  6. خوش اومدی به اینجا، خونه ی خودته.... اصلا می خواستی نیای بعد 3-4 ماه اومده داستان قتل گوشیتو نوشتی.... تو دادگاه ازت شکایت می کنم:D
    امیدوارم باهات را نیاد و دستتو بزاره تو پوست گردو حالت جا بیاد تا دیگه نقض حقوق موبایل نکنی :D
    حالا برو یه GLX واسه خودت بخر یه NEXUS هم واسه من بخر :D
    طبق معمول سفارش من رو هم بزار کنار خودم میام می برم... :D

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مطمعنی سفارش دیگه ای نداری ؟ .. سفارش مخصوص سرآشپز هم چیز خوبیه ها .. همونی که خودت می دونی :))
      خواهش می کنم .. دیگه کلاهم افتاده بود اینجا اومدم ورش دارم :))

      حذف
  7. همون جمله اول رو که خوندم فهمیدم سر کاریه!!!
    یه کم سبک نوشتنت رو متنوع کن غریبه جونم!

    پاسخحذف
  8. میگم گوشی منم خورد زمین امروز. دفعه اولش بود. فکر کنم وبلاگت بداموزی داشته.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. جدی خورد زمین ؟ .. آخ نمی دونی ٰ تا آخرین مولکول جیگرم خنک شد :))

      حذف
    2. برای سوزش جگرت بگم که هیچیش نیس. سالم و سلامته.

      حذف
  9. ایشششش، تو رو خدا ببین بعد از یکسال یه پست گذاشته، هزار نفر نظر دادن، خدا شانس بده :P ;)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اینکه بچه ها به من لطف دارن من واقعن ازشون ممنونم و همه اشونو می بوسم ..
      و در ادامه شما ها رو هم می بوسم ..
      خب دیگه کسی نبود واسه بوس ، لب هستااا :))
      باز خوبه اولین نظر وبلاگتو خودم دادما.. دلم نمی خواد اینو بگم ٰ ولی مجبورم بگم دوستت دارم سبد سبد :-*

      حذف
  10. فک کن من بیام لب بگیرم از پسرم!!! :| :P ;)
    حالا که اصرار میکنی باووششششه :-* ;)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. :))))) .. اوهوم .. کاملن مشخصه اصلن خوشت نیومده :))

      حذف
  11. به به داداش حسینمون برگشته نت و دوباره مینویسه...
    والا هت حق میدم تو این گیر و دار زندگی که مردم اعصاب هیجی رو ندارن ناز کردن گوشی نوبره...
    اببته اگه دلت واسه اسکناسهای توی جیبتم میسوزه باید کوتاه بیای گلم...:)))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دیگه گاهی وقتا باید بیخیال پول توی جیب شد تا این وسایل الکترونیکی حساب کار بیاد دستشون .. بی شعورا فک کردن کی هستن .. :))

      حذف
  12. GLX =)))))))))))))))))))

    وای خدا باورم نمیشه ینی یه گوشی ساخته شده که راحت از جیب در میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوه مای گاااااد :)))))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. منم به تمام قیور مردان ایران زمین بابت دستیابی به این تکنولوژی مدرن و پیشرفته تبریک عرض می کنم :))

      حذف
  13. داداش غریبه نگران نباش امتحانا تمام شده همین هفته باز میرم اربیل و سلیمانیه یه گوشی برات میارم البته برا غریبه دوبرابر قیمت :) .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اونو که عمرن پولشو بدم .. :))
      و بابت امتحانات هم امیدوارم این ترم مشروط شی تا به عنوان یک دانشجو بتونی سرتو میون جمع بالا نگه داری :))

      حذف
  14. ولی بیتعارف امر کن تلفن خودمو برات میفرستم داداش . برام استفاده ای نداره-*

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. از این حرفت دیگه خیلی ناراحت شدم .. تو گوشی نداشته باشی پس من نصفه شبی سر به سر کی بذارم از خواب بیدارش کنم ؟ .. هان ؟ .. فکر منو نکردی ؟ :))

      حذف
  15. وای من دیگه فک کردم اینبار جدیه......:@

    پاسخحذف
  16. ببین
    ببین
    گوش بده.. یه چیز خیلی مهم
    تو مبتلا به موبایلوقوبیا شدی..
    برو خودتو اصلاح کن بعد گوشی بگیر
    وگرنه باز همین موبایلو همین کاسه
    از ما گقتن دیگه.. خود دانی

    پاسخحذف