۱۳۹۱ اسفند ۹, چهارشنبه

20 " پست آموزشی .."


آهای مسافری که ..
میری به سوری ایران
از جانب هزاران
ایرانی پریشان ..
چه آرامشی میده صدای این دوتا آبجی توی اواخر نیمه شب .. در یک سکوت سنگینی که تو فضا حاکم شده .. پشت پیشخوان نشستم و به جاده خیره شدم ، انگار هیچ موجود زنده ای توی شهر نیست ..
ساکن و ساکت .. و کمی هم وهم آور ..
تو سکوت سنگین شب با صدای خاله داشتم غرق میشدم که یهو ..
دینگ دینگ دیلیلی لینگ ..
تلفن داروخانه صداش در اومد ..
     : الو ، بفرمایید ..
صدا : اونجا داروخونه اس ؟
     : اوهوم .. امرتون ..
صدا : به فریادم برس ، بدجوری محتاج کمکم ..
     : اگه کاری از دستم بر بیاد انجام میدم .. چی شده ؟
صدا : آقا من الان تو حمومم می تونی کاری برام بکنی ؟
     : جان ؟ کجایی ؟
صدا : شرمنده به خدا ، اینو ازتون گرفتم داخلش کاتالوگ نبود ، نمی دونم باید چیکارش کنم ..
زدم زیر خنده .. عجب بساطی داریم ما از دست این کاندوم ..
بالاخره جلوی خنده امو گرفتم و گفتم : خب کاری نداره ، باید بکشی روش دیگه ..
صدا : می دونم ، اما از کجا باید شروع کنم ، اولش نمی دونم چه جوریه ..
     : خب اول اولش که .. خب یه سری برنامه هایی هست .. یه مقدار تو .. یه مقدار اون .. به لباساتون در میارد .. معلمولن اون طرف میاره ..
صدا : لباسامو که همه اشو کنده ام .. بعدش ..
     : خب بعدش بازم اون یه مقدار کارهای دیگه ای می کنه .. معمولن ..
صدا : آقا اونی نیست ، من اینجا تنهام ..
دوباره زدم زیر خنده .. بهههههه.. چه شبی شده امشب .. تنهایی صفا می کنی ..
صدا : نه بابا ، هر چی به این رفقای کثافت گفتم هیچ کدوم پا ندادن .. منم دیگه خیلی واجب شد کارم مجبور شدم ..
     : امان از این رفقای نا رفیق .. اوکی .. مگه نمیگی تو حمومی و تنهایی ، خب نکشیدی هم مشکلی نداره ، همینجوری کارتو بکن ..
صدا : ای بابا ، کلی پولشو دادم که بکشم ..
     : مگه چند خریدی ؟
صدا : نه و خورده ای ..
     : ماشالا تنهایی چه مصرف هم بالاست .. 12 تایی گرفتی ..
صدا : نه بابا ، یه دونه اس ..
     : یه دونه نه تومن .. مگه توش آب طلا ریختن ، لبریکانت دیگه ..
صدا : اتفاقن شما خودت دادی .. پودرشو می خواستم نداشتی اسپری دادی ..
     : هوم ؟! پودرشو می خواستی اسپری دادم .. یه لحظه واستا بببینم .. تو الان دقیقن می خوای چیکار کنی ؟
صدا : آقا این اسپری موبری که دادی کاتالوگ توش نداره ، چجوری باید مصرف کنم ..
پ . ن 1 : طرز مصرف اسپری موبر : جای مورد نظر رو اسپری می کنی .. بعد کلی صبر می کنی تا بسوزه .. وقتی سوخت یعنی زخم شدی ، برو خودتو آب بکش ..
پ . ن 2 : من مقصر نبودم ، خودش اول بد توضیح داد ..

۸ نظر:

  1. خخخههههه . از دست غریبه . بیچاره چه شرایطی هم گیر کره.

    این تحریما رو کاندوم هم اثر میکنه اهتکار خوبه فردا پس فردا میشه نه و به بالا .

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هی داداشی ..شده نه به بالا .. ما الان کاندوم داریم 24 هزار تومن .. دیگه کم کم باید ملت رو بیارن به نایلون فریزر پنگوئن :))

      حذف
  2. همینه دیگه...
    آدم ذهنش منحرف باشه اینجوری میشه...
    خودتو اصلاح کن!
    D:

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اوهوم .. منم قبول دارم ٰ اون ٔاقاهه واقعن ذهنش منحرف بود :)) یکم از من یاد بگیرن ملت .. واه واه واه ..

      حذف
  3. :)) عمو مگه اسپریشم اومده.....چ باحال...
    راستش من یه سوال شخصی دارم راجع ب همین ....الان میگم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسپری که خیلی وقته اومده .. خب به گمان خودم از بقیه ی تشکیلات استفاده اش راحت تره .. و البته با کمی دردسر بیشتر :))

      حذف
  4. منحرف!
    همش فکرت تو کاندومه
    راستی تو دستیار نمی خوای تو داروخونه
    من میتوونم تلفنا رو جواب بدم

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. وا .. من کی تو فکر کاندوم بودم ؟ .. این یعنی تهمت .. بوهتون .. من اصلن نمی دونم کاندوم چه شکلیه .. گرده ٰ بیضیه .. مثلثه ؟:))
      اختیار داری ٰ تو صاحاب داروخانه ای .. تو اصلن خودت جوابی لامصب :))

      حذف